RE: Nabíječka autobaterií Lidl

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Únor 18 08:34:54 CET 2021

„Po připojení i na vybitou baterku…“ A nemá kontrolu napětí než vůbec začne nabíjet? Ta Lidlovská má. Když jsem s ní zkoušel nějakou fakt úplně marnou baterku, taky to nešlo, ale pomohlo přepnout nejdřív do motorkářského 6V režimu, kde je prahové napětí nižší, a tím začala nabíjet, a po chvíli dostala baterku do stavu, že byla „rozpoznatelná“ i ve 12V režimu. (Stejně ta baterka pak šla do šrotu).

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, February 17, 2021 10:01 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Také mám asi 5 let tuto:
http://battery-charger.getusermanual.cz/files/ulg-3-8-a1-7--operation-manual/
Fungovala dobře, nabíjel jsem s ní i gelové baterie.
Ale letos v zimě začala zlobit. Po připojení i na vybitou baterku hlásí za chvíli nabito  - zelená kontrolka.
Někdy nejde režim nabíjení ani aktivovat.
Ještě jsem to nerozebral, jsou tam nějaké spec. "trojúhelníkové" šroubky.
Tipuju na nějaký elyt.
Chybí mi na tom měření napětí a nabíjecího proudu, pohrávám si s myšlenkou , že v případě úspěšné opravy do toho zabuduji
takový ten A-V čínský panel ..

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>