Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 17 22:01:09 CET 2021

Také mám asi 5 let tuto:
http://battery-charger.getusermanual.cz/files/ulg-3-8-a1-7--operation-manual/
Fungovala dobře, nabíjel jsem s ní i gelové baterie.
Ale letos v zimě začala zlobit. Po připojení i na vybitou baterku hlásí za
chvíli nabito  - zelená kontrolka.
Někdy nejde režim nabíjení ani aktivovat.
Ještě jsem to nerozebral, jsou tam nějaké spec. "trojúhelníkové" šroubky.
Tipuju na nějaký elyt.
Chybí mi na tom měření napětí a nabíjecího proudu, pohrávám si s myšlenkou
, že v případě úspěšné opravy do toho zabuduji
takový ten A-V čínský panel ..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>