zasypat feritom a zazvarat. Na ppm urovni :-)

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Únor 22 18:19:34 CET 2021

Zemnit, zemnit, jj.
Z tohoto pohledu (zemneni) dotaz na Daniela:
Nezkouseli jste nahradit ty osklive kostry pres krokodylky poctivym
Cu pletivem, jak by se to projevilo?
Kdyz jsem byl ve zkusebne, tak propoje na plechy, nebo v komore byly
vzdy v pletivu. A rozvadece, kde osazuji f-menice, vzdy kostrim a
spojuji pletivem.

JURP