zasypat feritom a zazvarat. Na ppm urovni :-)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 22 17:22:43 CET 2021

[preposielam]

Ahoj,

Tu sa znova ukazala sila hw-listovic, prezencne, v krcme, so zasuvkou a
pristrojmi. Metoda riesenia problemov s rusenim "zasypat feritom a
zazvarat", ktoru sme tam pred rokmi vyvinuli sa stala uz legendou, tak
ako samotny autor tohoto postupu (dik Jano za prispevok vede).

Ukazalo sa, ze zasypat feritom a zazvarat je dobre tak do 2-5 ppm. Na
metrologickej sub-ppm urovni krcmova metoda uz ale naraza na svoje
limity a postup sme museli dalej rozvinut.

Ja by som do vyroku pridal este zemnit-zemnit-zemnit. Cable shielding...

Najlepsia je ta 30 rocna klasika EMC for product engineers... Z tej
som sa ucil aj ja.

Tak nech sa dari.

A.