zasypat feritom a zazvarat. Na ppm urovni :-)

balu balu na k-net.fr
Pondělí Únor 22 18:31:11 CET 2021

zemnit ma zmysel pre urcity typ problemov, ale v tomto pripade to nema
takmer ziaden vplyv.

Vsetky signaly su diferencialne, alebo vysokofrekvencne koaxialne.
Vsetko napajane z rovnakej zasuvky, na suvislej vodivej ploche. Preto
stacia aj bananiky, viacmenej len urcuju vzajomny potencial pristrojov.
Dokonca aj kompletne odpojenie nie je skor vobec viditelne.

b.