Re: Odrušení LED žárovky.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 22 08:01:38 CET 2021

Podle mě to účinnost půjde dolů, ten fet nesepne okamžitě, ale bude tam  na
něm ztráta. Rozumím tomu že tam nebude ostrá hrana která má milion
harmonických ale pozvolný nástup proudu který nebude rušit.  Pro mě je to z
bláta do louže. To už bych opravdu udělal nějakou seriovou lineární
stabilizaci.

pondělí 22. února 2021 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>