Re: Odrušení LED žárovky.

Pondělí Únor 22 05:21:17 CET 2021

Nesnizi ty odpory ucinnost? Je jasne, ze budou pomalejsi hrany, otazka
je, proc se D3 hrala - nevim, jake je napajeci napeti (24V?) ale mozna
by byla resenim Schottkyho dioda na vetsi proud, 1n4148 je preci jenom
spis signalova dioda jeste k tomu starsi nez cerne uhli ;-)
A vychazi jeste deadtime aby hrany nekolidovaly?