OT - dalnicni znamka

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Neděle Únor 21 07:05:05 CET 2021

S istotou budem tvrdit, ze viac ako teraz.
Nie na zaklade "nenazranosti"  prevadzkovatela, ale na zaklade technickej
vacsej zlozitosti, s tym spojenej vacsej vstupnej investicii a objektivne
vyssich prevadzkovych nakladov.

Vacsina tunajsich clenov sa totiz ani nezamyslela nad riesenim, nakladmi na
vybudovanie a nakladmi na prevadzku a proti poplatkom brble uz z principu...

Dodo
mobil

Dňa ne 21. 2. 2021, 2:43 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com> napísal(a):