OT - dalnicni znamka

Neděle Únor 21 07:21:43 CET 2021

Ne, ze bych chtel u nas obecne myto za km, to by bylo drazsi i kdyz me
by se to asi vyplatilo, protoze po dalnici jedu 4x rocne v prumeru, ale
vzdyt nakladni doprava uz to ma, jake naklady na zavedeni? Kazdy by si
koupil krabicku a maximalne by zvetsili kapacitu diskovych poli pro
databazi...
Kdyby vyslo 100km dejme tomu na 50Kc, tak by stalo za zvazeni pouzit
dalnici (pro ty, kdo ji smysluplne vyuzit mohou, coz je u nas v Liberci
jedine pro cestu do Prahy a dal na jih, na vychod to nedava smysl,
zrovna minuly tyden jsem jel nekam za Caslav a dal jsem porovnat trasy -
mimo dalnice pres Jicin o cca 10km a 15 ninut delsi po okreskach nez
klasicky pres MB, s nizsi spotrebou... takze jsem znamku nekoupil kdyz
dalsi dalnicni jizdu pojedu nejdriv za mesic ale spis za 2-3 a kochal se.)