OT - dalnicni znamka

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Únor 20 11:49:18 CET 2021

Peniaze potom... ?

Na sluzbu "pouzitie cesty"  musel niekto cestu vybudovat pred pouzitim a
nerobil to zadarmo...  Z pohladu "majitela" cesty su to peniaze az potom

Mate kupenu licenciu napr. OS na svojom PC, alebo nejaku platenu aplikaciu?
Kedy ste ho/ju zaplatili? Platite az potom, ked ho pouzivate a podla
spotrebovaneho casu pouzitia? Asi nie.
OS obycajnie nie je vas, kupujete si pravo na pouzivanie... od casu nakupu
do nejakeho casu v buducnosti (rok, zivotnost HW PC...)

:-)

Prikladov na jeden aj druhy sposob financovania sa da najst vela...

A ten isty sposob financovania v jednom pripade ludia akceptuju a v inom im
strasne vadi.

Dodo
mobil

Dňa so 20. 2. 2021, 9:18 Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz> napísal(a):