OT - dalnicni znamka

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Únor 20 08:19:53 CET 2021

Pozerate sa na to zo strany rocnej voci kratsim.

Ak sa pozriete zo strany najkratsej, 10- dnovej, tak rocna nie je 36.5
nasobok desat-dnovej. V obchode sa to vola mnozstevna zlava...

Ked objednavate suciastky z Farnelu,TME,GME,(doplne si dalsie...) tiez
pozerate na to, ze preco nie je kusova cena  1/x - tina ceny za najvacsie
balenie (x-kusov)?

Davate pri predaji vacsieho poctu kusov zlavy?

Dodo
mobil

Dňa so 20. 2. 2021, 0:01 Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz> napísal(a):