OT - dalnicni znamka

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Sobota Únor 20 12:40:40 CET 2021

Ahoj Petře,

jsou horší země. Při průjezdu Švýcarskem (cca před 5 lety, kde jsou ty
doby) jsem si na konci listopadu musel koupit roční známku s platností do
31.12. Platba jen hotově v EUR, vráceno ve Švýcarských francích.

Ale jinak souhlasím, známka by mohla být elektronická, cena stanovena za
den x počet dní.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

so 20. 2. 2021 v 11:30 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>