Xilinx Z7010 nejasnosti

Pátek Únor 19 22:53:00 CET 2021

Tak ted jsem z toho jelen, nainstaloval jsem nalezeny nejnovejsiu vivado
2020.2  (uz se na to vy... nebo co???) a po naklikani designu to vypada
OK, v systemu jsou periferie, coz u verze 2016.4 nebylo. Neresim o 2
rady horsi design. Ale nemohu najit spusteni SDK...  Pri instalaci se
nenabizi a u te verze 2016.4 myslim v nabidce bylo.
Nejaka fina nebo zvolit jinou verzi?