Xilinx Z7010 nejasnosti

Sobota Únor 20 08:06:37 CET 2021

Tak jen pro info, klicove slovo u nove verze je Vitis, to je balik se
vsim. Nova verze je uplne nova, slozitejsi, pomalejsi, design moderni a
neprehlednejsi, zato ma instalace 43GB ;-)
Nicmene podle postupu ze starsi verze jsem vsechno intuitivne naklikal
podobne, spusteni SDK uz neni moc automatizovano a musi se s designem
asi provazat nalezenim souboru, ale zda se, ze vse funguje...
Takze mne ceka spousta studia jak a proc to funguije ale to me bavi ;-)

Jeste jedna zahada - hned pri zalozeni projektu po vyberu desky ZYBO to
hlasi 4 critical warnings, zaporne casy u DDR tusim DQx proti CLK, to si
spocita podle delky cest v definicnim souboru a neda se s tim nic delat
- chyba designu HW, nebo se to da nejak korigovat?