Xilinx Z7010 nejasnosti

Pátek Únor 19 09:41:14 CET 2021

SD karta tam neni a linux nabehne, je fakt, ze je asi ocesany na kost,
moc jsem to nezkoumal, ale ethernet a USB jde. Prekvapilo me to jenom,
ze se vejde do te QSPI pameti (jinou jsem tam nenasel)

Zatim jsem zjistil, ze asi je vice verzi toho modulu, casovani pameti by
melo byt definovano v souboru k desce, dival jsem se, ze tam jsou i
delky jednotlivych cest, docela vychytane (Zynq umi konfigurovat
zpozdeni na I/O jak jsem pochopil)
Zkusim jiny soubor, tohle vypada, ze bylo pro pameti 256MB, ja bych mel
mit 512MB On staci spatne treba parametr latence a funguje to presne
takhle blbe, jak mam zkusenost u DDR2.
Ten boot jsem pochopil, zatím teda nevím, odkud se tahá FSBL (asi z SD
nebo QSPI?) a kde se vezme základní konfigurace periferii pro standalone
projekt (to jsou ty soubory .c a .h v ....hw_platform projektu?) Ale
debugger to zrejme ma nakonfigurovat pred zavedenim a spustenim programu
bych rekl.
Druha zahada je ten chybejici UART, ten se ale asi konfiguruje bud HW
nebo taky debuggerem, zadny inicializacni kod jsem ve zdrojacich
nenasel. V definicnim souboru k desce parametry jsou.