Xilinx Z7010 nejasnosti

Ondrej ondrej-hwl na hawsys.cz
Pátek Únor 19 08:48:47 CET 2021

Ten LInux bývá většinou na SD kartě - ale u téhle desky si nejsem jistý.

Boot se řeší přes ARM - nejprve naběhne ten (jako kdyby to bylo třeba
STM s HAL) a ten ARM pak naprogramuje FPGA. Je tam někde na to default
boot-loader, který se o tohle všechno postará, ale teoreticky ho jde
nahradit nebo FPGA naprogramovat později.

DDR3 bývají většinou vzájemně kompatibilní - co zkusit jim snížit hodiny
a/nebo použít méně agresivní časování.

Ondrej