Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Pikulik picom na volny.cz
Čtvrtek Únor 18 14:05:36 CET 2021

Vloni v létě jsem přišel k autu a nešlo otevřít. Pouze el. zámky dveří,
mechanický je jenom u kapoty. Myslel jsem,že odešla dálka, ale nakonec
jsem zjistil, že baterka má 7V. Nastartoval jsem přes kabely nechal
motor asi 20minut běžet na volnoběh (teklo do baterky 30A) a od té doby
zatím dobrý i v mrazech. Nečekal jsem, že to přežije.
Baterka se vybila během týdne díky zapomenuté BT diagnostice v zásuvce

Před lety jsem prodával auto. Přijel jsem za zájemcem, vše předvedl a
potom jsem mu půjčil klíčky ať se projede. Zkusil nastartovat a nic, vše
pohaslo, baterka mrtvá. Měla 10V ale proud nedala.