Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Čtvrtek Únor 18 11:27:14 CET 2021

Kdyby mi auto stálo 3 měsíce v kuse, nabíjím baterku každý měsíc,
případně to píchnu na takovou tu udržovací. Vím, rada s křížem po
funuse.

Dlouhodobé vybití na nulu škodí snad všem typům akumulátorů (kromě
NiCd, které se naopak skladují vybité). Když má baterka 6V, polovina
článků má 0.

Můžete ji zkusit nabít, ale sám bych se bál, jestli se na takovou
baterku můžu spolehnout, že nastartuju, až budu potřebovat.

P.K.