Re: Nabíječka autobaterií Lidl

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Únor 18 09:35:03 CET 2021

Jo jo, Vlašim jestli se nepletu a několikráte jsem tam natáčel srazy
Amerik v Jizbicích a taky samozřejmě na náměstí
kde se postálo pro lidi po spanilé jízdě, a prvně před 16 lety.
V Jizbicích jsem točil i jiné akce ale to je už fakt OT.
A máte na náměstí úžasnou cukrárnu. A taky zahradu/park ? kam jsme se
nedostali.
A děkuji moc.
Jindra