Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Únor 18 14:36:17 CET 2021

Mě se osvědčil malý sluneční panel za zadním oknem. Kdysi se to
prodávalo v GM. Jenom mě mrzí, že jsem tenkrát vzal ten nejmenší. Auto
mě stojí před panelákem, takže nemám možnost trvalého dobíjení a toto
řešení pomohlo. Teď mě připadá, že odešel panel časem nebo začalo mít
auto větší odběr.

Jednou jsem se dobře vyučil, po 14.ti dnech jsem nemohl nastartovat, tak
jsem požádal souseda že nastartujeme přes kabely. Nachystal jsem vše,
dal klíček do zapalování a když dojel, že zabouchnu dveře aby se lépe
zajelo k autu. Udělalo to cvak a zamkli se všechny dveře. Problém byl,
že druhé klíče ani dálkáč v tu chvíli nebyli. Díval jsem se na klíče v
zapalování a nevěděl jsem jak dál.

JL