=?UTF-8?Q?Re:_Elektromobil_ako_realne_riesenie, _nie_len_dotacny_podvod, _was:_spot=C3=B8eba_energie_v_zim=C3=AC?=

Čtvrtek Únor 18 09:11:29 CET 2021

Abych se v tom vyznal, "rozhodně" a "určitě nejsou nic extra výjimečného" jsou zase
básnické nadsázky? ;-)

O nespravedlnosti a neuvědomělosti, že si lidi pořizují víc aut slýchám, resp.
pořád tím někdo argumentuje, ale neslyšel jsem nikdy konkrétní data, ze kterých
bych viděl, že to je masové a způsobuje takové problémy. V rodině i mezi mými
známými až na jednoho sběratele (s vlastní halou) mají všichni tolik aut, kolik
potřebují, a z toho víc jak jedno do mikrokomunity mají jen ti, co nejsou ve velkém
městě. Víc ne z rozmaru, ale z nezbytnosti, protože mimo velká města je veřejná
dopravní obslužnost poněkud nedobrá. Ale na vesnicích zase problém s parkováním
obvykle není.

Jestli budou elektromobily výhodnější, tak je asi lidi budou používat. Dost mi ale
vadí, že by měly být výhodnější, protože někdo úmyslně znevýhodní jinou variantu.
Pozitivní diskriminace mě velmi rozčiluje, ať už se týká aut, žárovek nebo
společnosti.

Mám auto i kolo. Bydlím na okraji Prahy a po městě jezdím téměř výhradně MHD.

D.O.