Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Únor 18 09:42:45 CET 2021

Jeden osobny NE-statisticky pripad:
Byvam v meste, mam suseda, kde byvaju 2 dospeli ludia (deti odrastene, maju
samostatne byvanie), maju 4 auta a beru si take, ake im prave vyhovuje...
Mercedes, Nisan, Porsche, ... jedna limuzina, jeden offroad, a 2x SUV,
jednanie, dovolenka, lyzovacka, polovacka, ...
A uz 2 roky jedno z tych aut (obycajne asi najstarsi offroadovy Nissan)
casto parkuje na mojom pozemku (moje vyhrady im nevadia) , lebo na ich
pozemku okolo domu, do garaze a pred dom nevojdu tak, aby sa neblokovali...

Dodo

št 18. 2. 2021 o 9:11 David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>
napísal(a):