RE: folie pro tisk předloh na osvit PCB

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Únor 17 11:23:30 CET 2021

No, já ráno navrhnu tišťák, v poledne ho vyrobím a večer mám desku osazenou J. Pro mě to určitě smysl má. Čekat týden nebo 14dní až zahřmí – to opravdu nemusím. Ale to je každého věc. Mě to prostě vyhovuje takto J.

Něco jiného by bylo kdybych to dělal na prodej apod. Tam je samozřejmě profesionální deska nutná.

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of radek.koutsky na gmail.com
Sent: Wednesday, February 17, 2021 9:55 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: folie pro tisk předloh na osvit PCB

Je to tak…v dnešní době je to myslím už k ničemu…PCB s cestami 0,16mm a prokovy a 4 vrstvou vyrobí za pár korun a do týdne je na stole…

Pokud potřebuji něco ultra rychle zkoušet, tak mám nakoupeny takové ty oboustranné prokovené prototypové destičky.

Jinak v době leptání jsem tisknul na Xerox WC 6027 MFP – je dražší, ale za to měla perfektní výsledek na fólie od Rayfilm. Dělal jsem s tím i oboustranné, ale byla to piplačka…

Používal jsem jak průhledné, tak i matné (takové mléčné). Ty matné byly myslím o trošku lepší, protože na tom držel toner lépe.

Nicméně nemusel jsem tisknout 2x přes sebe, jak to někdo dělával, stačila jedna vrstva a bylo. Nastavoval jsem to vždy jako tisk na foto a nejvyšší dpi.

Tiskárnu ještě mám, ale fólie jsem kdesi prodal, dnes už to prostě z mého pohledu nemá smysl…

RK