Re: folie pro tisk předloh na osvit PCB

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Středa Únor 17 15:53:23 CET 2021

Přesně tak. Když mě to chytne, namaluju, vytiskmu, nalaminuju, osvitim, vyleptam a pak tak kalafuna, ta brzdi nez zaschne a bez ni se to blbe paji.
I kdyby byl normalni stav a dalo se bezne nakupovat, tak bych u nas na vsi moc vzorku na testy nekoupil. Proto se ptam, musim to objednat s dopravou a to se vzorky neni moc idealni.

Jinak od te doby co laminuju negativni fotorezist z ciny, tak uz motiv fixem nematlam, neni to potreba ta sytost toneru staci. Potiz je, ze mi toner na folii drzi jen tak, tak (mozna je to tonerem, mozna folii).  Pamatuju, ze jsem mel folie jine a ty nedrzely vubec. A ty co mam dochazi a nevim co jsou zac, koupil jsem je kusove nekde...

Diky vsem za zkusenosti.

  ----- Original Message -----
  From: Čihák Martin
  To: 'HW-news'
  Sent: Wednesday, February 17, 2021 11:23 AM
  Subject: RE: folie pro tisk předloh na osvit PCB

  No, já ráno navrhnu tišťák, v poledne ho vyrobím a večer mám desku osazenou J. Pro mě to určitě smysl má. Čekat týden nebo 14dní až zahřmí – to opravdu nemusím. Ale to je každého věc. Mě to prostě vyhovuje takto J.

  Něco jiného by bylo kdybych to dělal na prodej apod. Tam je samozřejmě profesionální deska nutná.

                  Martin.