RE: folie pro tisk předloh na osvit PCB

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Středa Únor 17 09:54:51 CET 2021

Je to tak…v dnešní době je to myslím už k ničemu…PCB s cestami 0,16mm a prokovy a 4 vrstvou vyrobí za pár korun a do týdne je na stole…

Pokud potřebuji něco ultra rychle zkoušet, tak mám nakoupeny takové ty oboustranné prokovené prototypové destičky.

Jinak v době leptání jsem tisknul na Xerox WC 6027 MFP – je dražší, ale za to měla perfektní výsledek na fólie od Rayfilm. Dělal jsem s tím i oboustranné, ale byla to piplačka…

Používal jsem jak průhledné, tak i matné (takové mléčné). Ty matné byly myslím o trošku lepší, protože na tom držel toner lépe.

Nicméně nemusel jsem tisknout 2x přes sebe, jak to někdo dělával, stačila jedna vrstva a bylo. Nastavoval jsem to vždy jako tisk na foto a nejvyšší dpi.

Tiskárnu ještě mám, ale fólie jsem kdesi prodal, dnes už to prostě z mého pohledu nemá smysl…

RK