Pajeci pasta na 3D tiskarne

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Únor 16 15:29:51 CET 2021

No já bych z toho raketovou vědu taky nedělal. Proč vymýšlet nějaké synchronní ježdění s otvíráním, když stačí šikmo upilovaná jehla. Navíc po tom rozlezení od šikmého konce tam mnohem líp drží, takže se sníží pravděpodobnost, že si jehla příliš malou dávku odnese na další pad.

PH

Od: Ondřej Janovský
Proč z toho dělat raketovou vědu?

1. Nahřeju pastu
2. Dojedu jehlou na desku nebo 0.1-nad desku
3. Otevřu tlakový ventil
4. Poodjedu jehlou na 0.3-0.5
5. Vypnu ventil

Ta nepřesná výška nad deskou v různých místech se řeší tím poodjetím.
Ve spojení s OpenPNP je dobré osadit ještě kameru, pak se krásně
nastavují desky, i když jsou pootočené.

https://photos.app.goo.gl/A636BFEvqs5dSd5d9

Na fotce některé body nesedí, protože jsem v té době netušil, že fest
dotažený červík v řemenici se může povolit.
Dost mě to natrápilo.