Pajeci pasta na 3D tiskarne

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Únor 16 14:37:54 CET 2021

Proč z toho dělat raketovou vědu?

1. Nahřeju pastu
2. Dojedu jehlou na desku nebo 0.1-nad desku
3. Otevřu tlakový ventil
4. Poodjedu jehlou na 0.3-0.5
5. Vypnu ventil

Ta nepřesná výška nad deskou v různých místech se řeší tím poodjetím.
Ve spojení s OpenPNP je dobré osadit ještě kameru, pak se krásně
nastavují desky, i když jsou pootočené.

https://photos.app.goo.gl/A636BFEvqs5dSd5d9

Na fotce některé body nesedí, protože jsem v té době netušil, že fest
dotažený červík v řemenici se může povolit.
Dost mě to natrápilo.

Oja