Pajeci pasta na 3D tiskarne

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 16 20:35:23 CET 2021

Nějak nemůžu přijít na to, v čem by měla být výhoda šikmého konce jehly.
Podle mě by to tam akorát dělalo nesymetrický bobek, navíc asi i
nesymetricky umístěný.
Pokud najedu na dotek, tak mám přesnou výšku. A odejetím nahoru zaručím,
že prostor pod špičkou jehly bude prázdný.

Skoro mám chuť zase ten dispenser poskládat a zkusit to s tou šikmou jehlou.

PL