Re: Re: Re: Kicad o objednávka

bufran na seznam.cz bufran na seznam.cz
Neděle Únor 14 08:34:50 CET 2021

Odeslalo se mi to driv. Pardon.

Zvetsi se to mam dojem o 9procent pri 300stupnich rozdilu a to utrhne
ledacos odkudkoliv. Sklolaminat se temer nehne.
Proto se to muselo pajet volne polozene na nejake podkladove desticce a i
tak vidim deformace pod kazdou soucastkou kdy soucastka se nehla ale flex
pod ni se hl
a po vychlazeni se smrstil a soucastka se logicky nadzvedla.

Pred timto me neprimo varovali u pragoboardu, ze s tim sou problemy.
soucastky by se nemely davat na flex ale na normalni rigid spoj a prechod do
flexu by mel byt velkymi prokovy a mely by byt rigid casti po obou stranach.
Jen v me aplikaci jsem honil kazdy milimetr a tento stackup nevyhovel
tloustkou. Navic to nejde udelat s hlinikem.

Ted budeme testovat spolehlivost v komore, jsem zvedav jak to dopadne.

Franta.

---------- Původní zpráva ----------
Od: bufran na seznam.cz
Datum: 14. 2. 2021 v 08:24:10
Předmět: Re: Re: Kicad o objednávka

Petre,

Rigid-flex je kombinace kdy cast je ohebna a cast pevna. Takze ta pevna cast
tam mela byt i u toho tech. Okoli.

Sablonu nemohli pouzit ze zistnych duvodu -ty spoje proste nedrzely pri sobe
a kdyz to polozis na stul tak je ta ohebna cast pokazde jinak zkroucena
takze soucastky na spoji byly vzdy offgrid. Kdyby bylo pevne tech. Okoli tak
je to pekne fixovane a uvolni se to az rozlamanim.

Probirali jsme moznost kterou popisujes, nabizel jsem jim vyrobu prazdneho
spoje kde budou kapsy do kterych zapadne ta rigidova cast. Neproslo to kvuli
ruzne teplotni roztaznosti a moznosti delaminace lepidla. Ten flex ma
teplotni roztaznost nekde kolem 3 procent takze kdyz to vjede do pece tak se
zvetsi (mam dojem) o