Re: Kicad o objednávka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 14 03:22:44 CET 2021

Nikdy jsem si nenechal dělat ohebný tišťák, tak mi možná schází
nějaké základní informace. Ale připadá mi logické, že když se vyrábí
v panelu s technologickým okolím, tak i to okolí bude ze stejného
materiálu, tedy ohebné.

A stejně tak mi připadá zvláštní, že osazovací firma neuměla použít
osazovačku a dokonce ani šablonu.
To bych zvládl i já jako amatér, že bych si vyfrézoval z laminátu
přípravek - inverzní kapsu do hloubky, odpovídající tloušťce toho
ohebného tišťáku. Do kapsy by vložil ohebný tišťák a zacházelo by
se s ním jako jako s jakýmkoli jiným.
Výroba nějakých přípravků mi přijde jako celkem běžná věc, a to
často i pro kusovku. O to víc u nějaké sériovky.

PL