Re: Kicad o objednávka

Pátek Únor 12 22:47:32 CET 2021

Já jsem teď zrovna taky měl na cestě balíček od JLC přes DHL a prošlo to pěkně:
7.2. 14:01 vyzvednuto v Hong-Kongu
8.2. HK -> Kolín 17:52
9.2. Kolín 00:51 -> Brusel 05:47, a prý bude venku ošklivo, tak se zdrží. Tedy to
psali anglicky, v českém překladu "Zásilka pozastavena do chvíle než bude moci být
opět umozněn její postup v síti DHL", roztomilé :-)
10.2. Brusel 00:00->Lipsko->Praha 11:13 uvolěno z celního řízení, doručíme do konce
dne
11.2. 13:40 doručeno (samozřejmě že kolega čekal 10. až do večera, ale aspoň nezaříz
šichtu a něco dělal :-) (no ale on by tam stejně byl až do noci, znám ho) )

Jinak výroba naprosto OK, nechal jsem si i jednu stranu osadit, taky v pohodě, 50
desek s cca 25 pasivy 0806; já bych to tak rychle nedal a už vůbec ne za ty
prachy... :-)

Clo 0, poplatky 0, tak až na ten mírnej zmatek v Praze to šlo hladce. Objednáno
1.2., až po objednání mi došel možný problém se souběhem s Čínským Novým rokem, ale
na webu JLC měli jasně psané, co stíhají a co ne, moje bylo naštěstí v té první
skupině.

D.O.