Programovaci konektor - bolo Re: stm32 reset obvod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Únor 13 23:26:18 CET 2021

[preposielam]

Ahoj,

dakujem Ti velmi pekne za ten popis tych periferii na cipe, konecne
som dostal aspon trochu prehlad o tom, kolko mi vlastne ostane volnych
pinov na tom LQFP32 puzdre...
A neboj sa, toto puzdro ma svojich 0,8mm, ak neveris pozri si
datasheet. Je to to najosekanejsie STM32 po tssop20 puzdrach. Tieto
vyzeraju byt len na aplikacie s 32kHz krystalom...

Moja aplikacia potrebuje merat napatia z cidiel a spi na display, ak
ku tomu priratam stadartne mrtve piny napajanie, reset a ostatne
bizuterie, tak mam pocit, ze mi ostanu volne len tie s analogovymi
vstupmi a aj tie sa mi velmi rychlo minu.

Ale chcel som sa vlastne spytat na adc a adc referenciu. Mam pocit, ze
ked chcem zmerat nejake napatie, tak musim merat najprv referenciu a
potom samotny vystup zo senzora. A s tym carovat ako sa len da. Takze
mam taky divny pocit, ze to nakoniec vo finale vdaka tomu carovaniu s
matematikou to bude rovnako rychle ako na lepsom PIC s externou
referenciou 2,048V... Chcel som sa vlastne spytat, kde v katalogu
stm32L031k6 je popisana blizsie ta adc referencia a kolko ma napatie.
Nejako som to asi preletel.

Cela tato pakaren s stm32 je len kvoli zivotopisu, kde su to body
navyse... Inak je to taka ista pakaren ako s picom, ak nie este
horsia... Ale tolko nadsencov do stm32 sa nemoze mylit. :)

A.