Programovaci konektor - bolo Re: stm32 reset obvod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 12 10:22:27 CET 2021

[preposielam]

Ahoj,

dakujem za upozornenie, pre stm32L031 som si ich uz vsetky tri stiahol
a premenoval. A stiahol som si aj vsetko ku Nucleo-32.

A.

Jeste jedna vec nebyva zpocatku zrejma, k procesoru jsou 3 zakladni
dokumenty
Datasheet - pouzdra, vyvody, elektricke a dynamicke parametry, neco malo
o periferiich
Reference Manual - podrobny popis periferii, funkce, registry, pameti,
sbernice... nejobsahlejsi dokument
Programming Manual - popis jadra CortexMx, system preruseni, systick
casovac, vektory...

Zpocatku mi to prislo divne ale asi to ma logiku. Hlavne jsou ruzne
dokumenty k ruznym verzim MCU, treba se lisi i jen velikosti pameti...