Programovaci konektor - bolo Re: stm32 reset obvod

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Únor 12 15:07:19 CET 2021

Tohle je jedna z mála užitečných částí Cube. V adresáři /db/mcu je plno
xml souborů, ze kterých jde docela dobře tyto informace vyextrahovat
(podle názvu vaší přílohy soudím, že je to právě odtud). Např. tady
https://github.com/esden/stm32-kicad-lib/blob/master/script/kicadlibgen.py
je skript, který z toho umí vytvořit (dost ohavný) schematický symbol
pro Kicad. Ušetří to tak hodinu práce.

Mrazík