Programovaci konektor - bolo Re: stm32 reset obvod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 12 14:24:00 CET 2021

V prilohe slubeny excelovsky subor, ale upozornujem, ze to je samotny IO,
nie jeho zapojenie na Nucelu - ale to by zase malo byt zrejme z manualu k
tomu Nucleu (treba zobrat "plny" manual, nie databrief ktory sa nuka ako
prvy) prip. zo schemy.

Nejdem skumat tie datasheety, ale podla mna maju vsetky LQFP puzdra na
STM32 roztec 0.5mm. U Nuclea by Ta to ale nemalo trapit, pripajas sa na
jeho "hreben".

Na stiahnutie Cube resp. inych programov sa k ST treba registrovat, ale tym
sa asi neprihlasujes do fora (aspon si to myslim, ja som sa tam
registroval niekedy v roku... no strasne davno). Forum nema vyznam
odoberat.

wek