Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 11 20:18:41 CET 2021

Cely problem je jen u dlouhych car v prvni vrstve a to jeste jen asi 10 mm
od koncu. Pokud tisknu model, ktery obsahuje jen kratke linky, problem
neni. Rovnez neni problem s okralem ani s hranicni linkou. Zitra budu delat
dalsi pokusy.
Ten zkusebni kalibracni obrazec ( lomena linka a pak maly ctverecek) je
uplne v poradku, cara mirne splostela, tak jak ma byt.

čt 11. 2. 2021 v 19:19 odesílatel David Obdrzalek <