Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Pátek Únor 12 23:00:53 CET 2021

On 11 Feb 2021 at 13:14, Jirka Mww wrote:
> zvýšil první vrstvu z 0.3 na 0.35
Proč? Jestli je zbytek 0.2 tak bych i první vrstu jel 0.2. Zvyšováním vrstvy to bude
plivat víc materiálu, tak jestli ho je někde moc, tak ho bude ještě víc.

, rámeček a krátké dráhy první vrstvy jsou v
> pořádku , ale dlouhé čáry mají zase na sobě ty hrboly.  Zase to budu muset
> po první vrstvě rovnat páječkou ((::.
To je to, co mi na tom vůbec nesedí. Takhle brutálně mimo jsem to nikdy neviděl.

Nastavení tisku jsi udělal ručně (i kdyby z nějakého profilu, ale ručně upravené),
anebo je to nějaký default tiskový profil beze změny?

> Jsou to vyloženě hrboly s přídavkem materiálu, není to nadzvednuté.
A mezi hrbolama to je tenší, takže se sousední čáry nespojí, anebo to je stejně
tlusté jako když to je v pořádku a ten hrbol je "navíc"?

D.O.