Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Únor 12 16:46:06 CET 2021

Tak se zdá, že jsem na správné cestě. Zvýšil jsem rychlost první vrstvy na
60 mm/s , tak jako se tiskne okraj ( který to tiskne dobře)
zvýšil jsem teplotu extruderu první vrstvy na 220°C  ( ostatní jsou 215°C)
a zvýšil jsem teplotu desky pro první vrstvu na 72°C. ( ostatní 60°C).
Myslím, že při původním nastavení yten filament i na kovové  desce s 60°C
tuhl příliš rychle, přilepil se  a vytrhával víc materiálu z trysky.  Teď
to teče asi tekutější a na desce to netuhne tak rychle.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW