Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 11 13:14:48 CET 2021

Zvednul jsem teplotu pro první vrstvu na 220°C , podložku na 66°C , zvýšil
první vrstvu z 0.3 na 0.35 , rámeček a krátké dráhy první vrstvy jsou v
pořádku , ale dlouhé čáry mají zase na sobě ty hrboly.  Zase to budu muset
po první vrstvě rovnat páječkou ((::.
Jsou to vyloženě hrboly s přídavkem materiálu, není to nadzvednuté.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW