Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Únor 11 13:11:17 CET 2021

Viděl jsem, jak tisknou modely z PLA. Tam doporučují maximální teplotu
než PLA nekape. Jinak se jim na větších vrstvách plast nespojí. Já u ABS
vlezu do gcodu a třeba po x cm přidám teplotu. Úplně vespod by to bylo
moc. Na 20cm se mi ten model z ABS skutečně rozpadne pokud nechám pořád 250.

Taky s PLA pozor na to jaké je hlava, pokud tam jen nylon a dali by jste
víc asi jak 265, tak se prý z toho má uvolňovat nebezpečný plyn...

A ještě k výšce PINDA se doporučuje myslím Z adjust pod 1mm, jinak by
sonda mohla brknout. Takže pokud taky někdo psal -1.2 tak chce s sondou
o cca 0.5 mm hnout.

Jirka