Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 11 13:26:24 CET 2021

Tak jsem dotiskl první vrstvu a je to tak, že krátké úseky cca do 10mm jsou
v pořádku, u delších je v pořádku začátek taky asi 10mm , pak jsou ty
hrboly a konec dlouhého úseku je cca 5 mm zase v pořádku.  Zastavil jsem
tisk po pevní vrstvě, nahřál to horkovzdušnou pistolí  a plochým nožem
přitlačil ty vrcholy. Teď přes to tisknu druhou vrstvu  215/60 °C  , výška
0.3 mm a zdá se to být úplně v pořádku, žádné vrcholky se tam neobjevují.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW