Meteosondy ( bylo Re: Kto este predava stm32?)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 10 16:41:11 CET 2021

Tu apku mi dělal kamarád na zakázku, já bych něco na Android nedokázal.
Programování není moje parketa.
Začal a skončil jsem u Basicu :-)

 V té apk je  nakuplováno moje auto , já a ty sondy.
Asi by se to nechalo ohnout, ale já tam nemůžu vůbec nic nastavovat. Je to
jen věc co se spustí a ono to hlídá.
Už jsou uvnitř veškeré věci co to má hlídat nastavené. Potřebuje to
přístupy k datům, sms ... čistě teoreticky by mi tím mohl vyhrást účet Hi.
Ale aprs.fi po registraci se ( přihlášení) nějakou funkci hlídání má - jen
to posílá e-maily.

Co se týče toho T-beamu - jede to i na verzi 1.1. - jsou tam jen HW změny.
Například místo pojistky je osazená nějaká dioda atd..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 10. 2. 2021 v 13:46 odesílatel Tomáš Urbanec <tommypnq na centrum.cz>