Meteosondy ( bylo Re: Kto este predava stm32?)

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Středa Únor 10 15:04:32 CET 2021

Ješte jeden dotaz, díval jsem se na ty LILYGO T-beam moduly,
Ty i autor píšete o verzi V1.0, ale ten tvůj odkaz i moje vyhledávání už
nabízí verzi desky 1.1, nevíš, jestli to bude fungovat i s novější verzí?
           Tomáš OK2PNQ