Meteosondy ( bylo Re: Kto este predava stm32?)

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Středa Únor 10 13:46:03 CET 2021

Díky Honzo,
skvělý a detailní náhled na problematiku,
budu se do toho muset časem trochu ponořit, asi pořídím ten DL9RDZ
projekt, to vypadá dobře.
Ta nástavba na aprs.fi vypadá důležitě, protože člověk nemá čas sledovat
podmínky, třeba teď k nám do okolí Brna nic nepadá, až bude, alert by se
hodil. Pravidelné sledování žere čas a ten už věnuji našim družicím
(NO-84, NO-104), více času už není, hi.
        Hezký den
            Tomáš OK2PNQ