STM32L0 FLASH

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Únor 10 08:24:55 CET 2021

DD,

Ja som sa este nestretol s FLASH ktora by po erase obsahovala nuly.
Vzdy obsahuje jednicky a zapisuju sa nuly

https://electronics.stackexchange.com/questions/179701/why-do-most-of-the-non-volatile-memories-have-logical-1-as-the-default-state

Cim mensia stranka, tym lepsie (mensie opotrebenie). Pokial chcete prepisat miesto v pamati,
nejde do neho zapisat jednicky. Vymaze sa cel a stranka a nasledne zapisu nuly

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, February 10, 2021 6:19 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: STM32L0 FLASH

Narazil jsem na takovou anomalii - flash ma obsa 0x0 misto 0xff po smazani a programujou se jednicky. To je nejaka nova architektura FLASH a ma to jeste nejake jine efekty nebo si staci zvyknout, ze to funguje opacne?

Pak je zajimave, ze ma FLASH velmi male stranky, 128B a EEPROM dokonce jen 4B. A jeste zajimavy postreh, v DS uz rozlisujou pocet E/W cyklu podle teploty, jen mi neni jasne, jestli se jedna o teplotu pri E/W nebo dlouhodobou provozni. Ale klesa to rapidne.