STM32L0 FLASH

Středa Únor 10 06:19:14 CET 2021

Narazil jsem na takovou anomalii - flash ma obsa 0x0 misto 0xff po
smazani a programujou se jednicky. To je nejaka nova architektura FLASH
a ma to jeste nejake jine efekty nebo si staci zvyknout, ze to funguje
opacne?

Pak je zajimave, ze ma FLASH velmi male stranky, 128B a EEPROM dokonce
jen 4B. A jeste zajimavy postreh, v DS uz rozlisujou pocet E/W cyklu
podle teploty, jen mi neni jasne, jestli se jedna o teplotu pri E/W nebo
dlouhodobou provozni. Ale klesa to rapidne.