STM32L0 FLASH

Středa Únor 10 08:38:16 CET 2021

No proto mne to prekvapilo, myslel jsem, ze je v DS chyba ale fakt to
takhle funguje. Dokonce je v DS, ze opakovane zapisy vedou k funkci OR
misto klasickeho AND, uz jsem se ale nedocet, jestli lze naprogramovanou
bunku prepsat na 0xffff... kdyz klasicky to jde na 0 vcetne toho, ze je
pak ECC OK (0), u ostatnich STM to maji v DS jako jedinou vyjimku, tady
jsem to nenasel. Mozna to maji jenom proste negovane ale prave by me
zajimalo, proc to takhle udelali a zrovna u teto rady, treba L4xx to ma
normalne.