OT: YT Ampex

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Únor 8 22:41:59 CET 2021

Tak s týmto ste ma fakt potešil. Ďakujem!

btw: podľa diskusie na root-e, je to ten človek:
"Mimochodem, na Youtube se vrátil Zdeněk Houška, člověk, co si domů
nastěhoval Ampex Quadruplex :)
https://www.youtube.com/channel/UCS-uw9QVd5PbjY_QyA-0j9A"
https://www.root.cz/clanky/krasne-stare-stroje-filmy-na-gramodeskach-rca-ced/nazory/

p.j.

po 8. 2. 2021 o 22:14 Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com> napísal(a):