Re: OT: YT Ampex

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Středa Únor 10 11:53:57 CET 2021

Také díky, hodně jsme to sledoval.

> Od: "Peter janiš" <peto.janis na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 08.02.2021 22:42
> Předmět: Re: OT: YT Ampex

Tak s týmto ste ma fakt potešil. Ďakujem!btw: podľa diskusie na root-e, je to ten človek:"Mimochodem, na Youtube se vrátil Zdeněk Houška, člověk, co si domů nastěhoval Ampex Quadruplex :) https://www.youtube.com/channel/UCS-uw9QVd5PbjY_QyA-0j9A <https://www.youtube.com/channel/UCS-uw9QVd5PbjY_QyA-0j9A>"https://www.root.cz/clanky/krasne-stare-stroje-filmy-na-gramodeskach-rca-ced/nazory/ <https://www.root.cz/clanky/krasne-stare-stroje-filmy-na-gramodeskach-rca-ced/nazory/>
p.j.
po 8. 2. 2021 o 22:14 Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com <michal.grunt na gmail.com>> napísal(a):Pamatujete jak zde před lety prolétl odkaz na YT kde měl dotyčný doma
 Ampex a celé TV studio? Měl tam dost zajímavá videa ohledně oprav atd.
 Bohužel jeho kanál před lety náhle zmizel (a s ním desítky videí).
 Dnes jsem narazil na toto video
 https://www.youtube.com/watch?v=yFyEmjmPFco <https://www.youtube.com/watch?v=yFyEmjmPFco>
 a vypadá to, že je to jeho nový kanál. Kanál sice existuje již rok a
 ač jsem čas od času hledal tak jsem videa dotyčného nenašel, ale dnes
 jsem na nej náhodou narazil. Třeba se to bude někomu hodit. Mimo jiné
 (aby to nebylo úplně OT) je ve výše uvedeném odkazu ukázka funkce
 BT100, grafického zapisovače a "disassemblerování" Basicu (což jak sám
 autor uvádí, že sám název je blbost) při záchraně neúplného programu z
 kazety. Komentář dotyčného je takový příjemný a vtipný (alá Cimrman).

 MG