OT: YT Ampex

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Únor 8 22:13:56 CET 2021

Pamatujete jak zde před lety prolétl odkaz na YT kde měl dotyčný doma
Ampex a celé TV studio? Měl tam dost zajímavá videa ohledně oprav atd.
Bohužel jeho kanál před lety náhle zmizel (a s ním desítky videí).
Dnes jsem narazil na toto video
https://www.youtube.com/watch?v=yFyEmjmPFco
a vypadá to, že je to jeho nový kanál. Kanál sice existuje již rok a
ač jsem čas od času hledal tak jsem videa dotyčného nenašel, ale dnes
jsem na nej náhodou narazil. Třeba se to bude někomu hodit. Mimo jiné
(aby to nebylo úplně OT) je ve výše uvedeném odkazu ukázka funkce
BT100, grafického zapisovače a "disassemblerování" Basicu (což jak sám
autor uvádí, že sám název je blbost) při záchraně neúplného programu z
kazety. Komentář dotyčného je takový příjemný a vtipný (alá Cimrman).

MG